Gyakori kérdések

Hogyan rendelhetek szolgáltatást?

Telefonon és e-mailen. Valamint ajánlatkérő űrlapon keresztül.

AJÁNLATKÉRÉS

info@budapestirodatakaritas.hu

+36306161359

Hogyan számolják ki a vállalási árat?

Látatlanba sajnos nem tudunk megjósolni árakat. Ezért csak hozzávetőleges díjat tudunk mondani, hogy mire számíthat a kedves megrendelő, amennyiben telefonon érdeklődik. De a felmérést képek vagy video felvétellel is tudunk készíteni. VIBER és Whats App alkalmazásokon keresztül elküldheti a részleteket. ZOOM vagy Google Meeten keresztül tudunk távszolgáltatásban is tudunk kapcsolatot tartani.

A megrendelés-kivitelezés hogyan zajlik?

A megrendelt munkát kérésére szerződésben foglalva a szerződésben megjelölt napon teljesítjük garantáltan. Önnek nincs más dolga mint fontosabb dolgaival foglalkozni.

HOME OFFICE ?

Igen mi már vállalunk home office takarítást is. Minden esetben egy keretszerződés alapján készítünk egy ár ajánlatot állandó takarításra amelyhez nem adunk kiszállás illetve egyéb költségeket. Áfás számlát állítunk ki amelyet munkáltatója elszámolhat.

Rugalmasak vagyunk de nincs  telefonos megegyezés, inkább adminisztratív munkatársunk írásban elküldi a megállapodást.

Minden visszaigazolást megerősítő munkánkat garantáltan teljesítünk !

Minden munkánkra  garancia és felelősségvállalást adunk !

AJÁNLATKÉRÉS

info@budapestirodatakaritas.hu

+36306161359